Do you like what you're see?

Visst var den söt? Man blev ju glad av den! Till och med så att jag blev sugen på att flytta hemifrån och använda honom. Självklart var den proppad med karra också! Tack gamlingar :)

Efter att jag har kletat på lite mascara skall vi sätta oss i bilen destination Sundsvall. Jag har redan sagt shotgun. Skulle dock hellre sitta bak med ett batteritid som håller 6-8 timmar än 1,5, i och för sig... Kanske att jag kan lyckas sno någon av twinsens datorer ett tag. Jag hatar mig själv lite för att jag inte har tankat några nya avsnitt av någonting. Mitt hopp består av att det ska finnas internet och laddning på x2000 till Göteborg. Nästa inlägg är inte från Umeå!

Laterr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0