För jag kan klara precis vad som helst

Fick en guldstjärna för att jag hade gjort rubrikerna till teoridelen. Det visar hur bra det gått för alla då hela teorin egentligen skulle vara klar idag. En god tröst. O såhär brukar det se ut på jobbet nu för tiden. Vad det är i muggarna? Kallt vatten i vänstra och te i högra.

Nae nu måste jag lägga mig ned se ett OTH avsnitt känner jag. Min manipulerande vän har precis lyckats få mig att boka in åtta Online-pass under en vecka på lovet. I och för sig lyckades hon få mig rikare på både biobiljetter och 500 kronor. Måste nog tacka för det ändå!

Laterr

Kommentarer
Postat av: F

inget att tacka för ;) jag får trevligt sällskap! jag är nästan lite stolt över oss :)

2009-12-08 @ 18:45:50
URL: http://feliciawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0