I don't feel it anymore

Vart tusan håller julkänslan hus? Vadå jul om 16 dagar? Vadå tredje advent till helgen? Förra helgen var det julshow och till helgen nalkas lucia. Det är liksom knappt två veckor kvar till självaste julafton. Och här sitter jag mitt uppe i gröten och vet inte vad jag ska ta mig till. Gröt vore by the way väldans gott. Men det får räcka med mina fiskpinnar och köttbullar jag precis kokade ihop. O nu? Pussa på D, PA100 seminarium och till kvällen blir jag den plugghäst jag alltid varit.


Jag trodde att det hade gått två månader. Och att det var dags att styra upp oss igen. En klok nämde att det knappt gått två veckor. Jo ja, sådär lite halvjobbigt känns det. Vart är du?


Laterr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0