Iam to lost in you

Nu har jag precis fejkat ihop min loggbok till PA100. Fett skönt! Verkligen det ämne som står längst ned på prioriteringslistan men borde stå högst. Seminarium på tisdag då även halva arbetet ska vara klart. Det skrattar jag bara åt och finns inte en chans att jag hinner. Och fy tusan vad telefonförsäljare är dryg att prata med. En eltandborste för 133kr, är det ens billigt? Det är också något jag skrattar åt, att jag är en själv. Hahaha!

Ett check på listan för det dagen har ett erbjuda. Nu ska jag stoppa något i magen och bege mig till D. Däremellan ska jag brumma förbi Ersboda för att lämna in min älskade kamera. Tycker att den borde få sig ett eget namn i bloggen. Har ni något förslag?

Ikväll är vi några av hundra 18åringar som glider in på Corona. Resten seams to be tjugo. Innan väntar gomiddag och äppelvin. Vi ses i dimman! Och jag är bara taggad. Som vanligt!

Laterr

Kommentarer
Postat av: evelina

ÄPPELVIN (L) haha, ska snart börja jobba på mina tre liter! är fett nervöööööös

2009-12-04 @ 16:22:34
URL: http://evlinprssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0