They bring me to you

Ett helvete blev dagen inte! Julmusik hade skolan kostat på sig idag. Dessutom bjuppades det på pepparkakor, skumtomtar och glögg. (Får man det varje fredag?) En klar tiopoängare för dem som gillar glögg. En fempoängare för mig. Efter en olycklig syn läraren fick, så lyckades jag lämna in ett prov som jag är halvnöjd med. O halvnöjd är jag också eftersom att årets första julklapp är köpt. Till D :)

Annars har vi sett på när fel person vunnit Idol. Tränat på att vara Upper eastside-girls. Druckit vin. Köpt godis över hunkan. Försökt att lösa problem. Inte delat på någonting (Haha!)Saknat och längtat. Ätit oxfilé med mor. Och slutligen:

Ni ska få se imorgon. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0