Vill du vara natten tillsammans med mig?

Till skillnad från igår kammades endast 150 kr hem idag... Just nu är jag i Bågen för att laga mat (Jaa, ni hörde rätt. Jag. Laga. Mat) Min stekspade är en osthyvel och det blir potatisbullar med pommes frites. Det håller väl? Lite hamburgedressing och hallonsylt så voila! Jag kommer att klara mig aldeles utmärkt när jag flyttar hemifrån. Oja! D skall dras in på Hippo. Vi ska galoppera långa galoppbommar. Hon måste sluta trippa uppåt och gå framåt.

Ikväll nalkas NK-plugg som tusan. Sedan lyxar vi till vardagen lite och glor på en stor skärm. Jag tror att jag tar med mig karrat som vart kvar från New moon. Bio väntar med F.

Laterr

Kommentarer
Postat av: tessan

hahahah agnes POTATISBULLAR OCH POMMES? jag som trodde jag var dålig på det där med mat..

2009-12-02 @ 11:58:19
URL: http://ttessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0