You are the one i don't want

Har mest roat mig med att glo på folk som går till Draggen idag. Troligen från Mimer. Och varit glad att jag kommer att slippa det min sista skoltid. Till och med en favvopojke cyklade motvilligt fram i snöstormen under tunneln. Vidare var det inte så svårt att verkligen lägga märke till hur fult Umeå är. Jättefult! Gissar att jag är van. 150kr rikare. Jag hatar Vitaepro.

Jag har även godkänt flickan med kavajens skolkning idag. Det är inte ofta. Jag ville att hon skulle fråga mig om jag var i skolan, men det vägrade hon... Undra om det har något att göra med att jag är ledig varje tisdag? Hehehe...

Laterr

Kommentarer
Postat av: evelina

tack för godkännandet ;)

2009-12-21 @ 15:35:13
URL: http://evlinprssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0