Äckelgubbe

Idag är det 1 november och en månad kvar tills 1 december och då är det nära :) Ouff, himmel vilken träningsvärk jag kommer att ha imorgon. Lyckades gulla till mig ett gymkort idag utan att behöva belala. Än. Haha! Annars träffade jag världens äckligaste gubbe idag på jobbet. En sådan som skulle kunna både våldta, vara pedofil och förfölja en på samma gång. Huvva. Jag tänker inte drömma om honom inatt (Tänk inte på en rosa elefant...). Imorgon ska jag och min träningsvärk ta oss en joggingtur på morgonkvisten, undertiden tvätten tvättas och disken torkar. 11.00 börjar jag jobba och efter 19 far jag och min Oslovän på våran första lägenhetsvisning :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej sötnöt! finfin bild på dig! du ser pigg och fräsch ut och jag tänker bara tolka det som om att du har det fantastiskt bra! puss på dig!

2010-11-02 @ 10:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0