Aker brygge it is

Åh så mysigt vi har haft det! Tänk att Oslo fortfarande har öppet uteserveringar med fårskinn på fotöljerna, filtar och värmelampor. Och tända fina ljus tillsammans med en perfekt utsikt. Efter några öl, chokladbitar, skratt, leenden och lyckorus prommade vi nedåt längs Karl Johan och jag kunde peka "Kolla, där jobbar jag :)" Iiih! Förövrigt kommer min man måsta ge mig en bäbis typ. Nu. Exakt. För vet ni vad hur söta alla kläder på barnavdelningen är? Det är galet. Jag blir kär i vart enda ett och tror att jag ska köpa hälften av dem med mina 15% rea. Antingen till Seth eller Nicolina. Hihi. Nä nu ska jag somna till mina tända ljus efter denna kjempe koseliga kveld. Hihi. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0