En ledig men krävande dag

Hej och hå vilken dag. Att de lediga dagarna kan vara mer krävande och ansträngade än dem man arbetar på. Jag planerar nog in för mycket på för kort tid. Classic. Men det har inte varit mycket som gått min väg idag heller. Bland annat har jag precis kommit hem ifrån en och en halv timmes väntan i kylan. Förjäves till och med. Huvva! Nä, nu tänkte jag betala bort lite räkningar. Tråkig som dagen ändå har varit. Men sedan ska jag allt vända på det och avnjuta min kopp te och vänta på att resten av Skippergatefolket kommer hem så vi kan laga gomiddag, kanske se någon bra film och bara mysa hela kvällen :) Life is what you make of it.

Kommentarer
Postat av: Pauline

http://www.themeparkvision.net/NL/Pics/RCT/RollercoasterTycoon2.jpg

Fan vad jag blev sugen på att spela!! Hittar ingenstans att ladda ner det.:(

2010-11-30 @ 21:21:15
URL: http://paulinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0