En såndär jättetöntig och tidsfördrivande lista. Skratta inte åt mig!



Om Dig
Namn: Ellen Agnes Sofie Sjöström.
Ålder: 19 år.
Längd: 158 långa centimetrar.
Vikt: 55 kg.
Civilstatus: Snart sambo, hihi.
Smeknamn: Ankan och Agneta (den feta) är väldans populära just nu.
Syskon: Två tvillingbröder på 15 jordsnurr.
Sysselsättning: Butiksassistent på Zara, och extraknäck som cafébiträde på BIT.
Bra egenskaper: Att vara positiv. Och att skratta (Är det en egenskap?).
Dåliga egenskaper: Formas för enkelt av en negativ omgivning.
Hårfärg: Brunett
Ögonfärg: Grön/grå? Fint...
Skostorlek: 35

Klädsel
Vad har du på dig: Svarta tunna strumpisar med svarta over knee strumpor. Lång svart kofta och ett svart linne.
Vad använder du just nu för skor: Svarta klackar
Vad har du för färg på underkläderna: Svart BH och svarta trosor.
Favoritfärg på kläder: Svart?

Senaste person som
Sov i din säng: Förrutom jag själv, min man.
Du pratade med: Min roomie.
Du delade en drink med: Min Oslovän på Halloween.
Du gick på bio med: Mina favvopojkar. Buried, haha!
Du gick på stan med: F tror jag.
Skällde på dig: Hunden utanför, hihi.

Senaste
Låt du hörde: En bra en
Film du såg: Paradise Hotel, Ensam mamma söker. Ingen riktig film. Ser inte filmer så ofta.
Mat du åt: Köttsoppa m. tre mackor och te.
Kram: Min Oslovän.
Puss: Min man.
Fest: Halloweenfest i Oslo.
Känslan: Helt-slut-efter-gymmet-känslan.
Ilskan: Just nu på att det är så kallt i rummet. Grr!
Glädjen: Just nu för att jag är så lycklig över allt som jag lyckats med :)
Resan: Hit.
Drömmen: Den senaste drömmen jag har lever jag snart i :)
Boken du läste: Har aldrig läst en hel bok i hela mitt liv. (Hoppade alltid över tusen sidor på lästimmen i lågstadiet)
Personen du träffade: Min roomie.
Personen du pratade i telefon med: Min man.
Personen du fick sms av: Min Palm. Eller om det var en favvopojke?
Gången du var utomhus: Tre timmar sedan.
Gången du sov: Fyra och en halv timme sedan.
Saken du köpte:
Tror det sista på kassabandet var matlagningsgrädde :) Annars - de svarta skorna i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0