Jag taggar julen!

Idag är det exakt en månad kvar till julafton! Iiih, jag längtar verkligen! :) Har liksom aldrig i mitt liv riktigt sett fram emot julafton. (Läs: Inte helt sant hehe) Men den har som bara kommit och funnits där. Men i år tror jag verkligen på den och tycker att det känns speciellt att få kirra gran och allt som hör till. Var till och med tvungen att gå och köpa två julkalendrar (Läs: Choklad hihi). Idag firade dem 1 månad kvar till julafton på Cubus med 30% på allt. Jag köpte inget. Nada. Nothing. Shit! Det var underkläder jag var ute efter och inte ett enda sett passade. Nä tacka vet jag H&Ms :) Poängen var i alla fall att dem verkligen hade julstämning och jag längtar tills vi får gå runt med tomteluvor och vika läder till någon Christmas song på Zara :)

Kommentarer
Postat av: barnbarn

förlåt agnes för att jag inte hunnit ringa ännu, men andas& ta det lugnt, du är inte bortglömd eller i skymnundan (även om det verkar så, men jag lovar) det har bara varit mycket på slutet, men babe ringer dig snaaart=)=)==)=)=)

2010-11-25 @ 00:12:48
URL: http://ragoona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0