Kan man bli för lycklig?

Okej. Förlåt. Jag måste skriva av mig. Ni vet sådär man måste göra när man har något som tynger hjärtat. Fast för mig är det helt tvärt om just nu. Jag är så himla lycklig så jag vet inte vad jag ska göra av alla glada, spralliga, positiva och lyckliga känslor. Hur sjukt? Jag skulle behöva sitta och prata med någon över en öl och bara berätta hur himla lycklig jag är. Hur stolt jag är över mig själv och att jag inte kan fatta att jag har lyckats med det jag har lyckats med. Inget av det jag har gjort de senaste två veckorna har varit typsikt mig. Att flytta helt själv till en främmande stad? Nu har jag lyckats få t vå heltidsjobb på två veckor och imorgon skiver jag kontrakt på en lägenhet(!!!!) En lägenhet som är hur fin som helst. Hur perfekt som helst. Hur fräsch som helst. Hur underbar som helst. En tvåa. Takterass. Jag finner inga ord. Jag började söka lägenhet i helgen som var och har gått på tre visningar - de tre visningarna som var favvolägenheterna. Och en av dem, den perfektaste, den skriver jag kontrakt på imorgon. Huuuuur sjukt? Jag har inte känt såhär sen jag och Little D hade våran topp i karriären. Det är nästan samma känsla. Nästan. Iiiiiih! Allt positivt bara snurrar i mitt huvud och som grädde på moset och pricken över i:et börjar jag äntligen på Zara imorgon :) Och fick heltidsjobb istället för 70%. Ah, jag kan inte förstå allt? Som sagt finner jag inga ord och är bara hur lycklig som helst :) Även fast det verkar tvärt om i detta inlägg. Eller? Haha! Det bästa av allt är att jag har tre favvosar där hemma. Världens bästa favvosar. Tre som alltid kommer finnas kvar för mig. Som jag älskar mest mest mest och som ingen kan ersätta. Visst är det så att det är roligt att träffa nya människor och lära känna nya. Men de gamla är alltid de gamla som man har mest minnen med och alltid kommer att vara närmast. Men det jag ville komma till var att en av dem är på väg hit. Om cirkus en månad är han här med mig och ett himla tag framöver :) Iiih! Kan man ha det bättre än mig just nu? Kan man bli för lycklig? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt :(

2010-11-04 @ 23:36:54
Postat av: F

Gumman jag börjar nästan gråta! Både för att jag är så himla himla glad för din skull och för att jag antar att du blir kvar ett tag som det låter på dej. Du är så himla himla duktig!!! Du fattas mig raring, min bättre halva fattas mig verkligen! <3

2010-11-05 @ 01:34:36
URL: http://westr.blogg.se/
Postat av: Oslovännen

Jag kan gärna ställa upp på att vara "någon att prata med över en öl". IHHH, jag är så himla glad för din skull :)))

2010-11-05 @ 19:23:17
URL: http://fallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0