Långa och fulla dagar går mycket snabbare!

Hej hej hej bloggen! Har varit på vift i över 12 timmar nu och känner mig lagomt slut. 8h arbete. 1h löpning. Och 1h gym. Annars har jag sprungit förbi Nordea och frågat varför tusan inte mitt norska kort fungerar? Och det var ganska enkelt - för att pengarna inte kommit in än. Hehe. Jag är en sjukt oteknisk person och var till Adrian på Teknik Magasinet tre gånger innan mitt norska simkort fungerade. Och felen var så himlarns lätta då till exempel det första var att jag hade glömt aktivera simkortet :) Heja mig! Nu har jag precis kastat i mig en sallad och ska sussa för imorgon är det uppstigning tidigt som gäller då det är torsdag och leverans på g :) Och dagens plus var utan tvekan när den andra favvopojken också fick godkänd ledighet. Så nu kommer två favvosar om nio dagar :) Hihi! Puss allihopa!

Kommentarer
Postat av: F

Det gör inget att du är oteknisk, du är superduktig endå!!!!! Jag skulle vilja ha en stor kram utav dej, en shoppingdag och sen en lång fikakväll på waynes!! Jag saknar dig så himlahimla mycket och jag förstår egentligen inte hur livet kan gå vidare utan dig här? PUSS!!!

2010-11-18 @ 10:51:58
URL: http://westr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0