Lets go all the way without regrets. Just our love.

Ser ni?!?!?!?? :') Jag är jättejättesuperlycklig och kan inte förstå att han kommer hit. Till mig. För mig. Till oss. Vi. Att det händer. Iiih! Kan inte förstå att vi snart har en alldeles egen lägenhet som jag har fått välja ut helt själv. Det flyger massa happy butterflies i magen hela hela tiden och jag är jätterörd och skulle kunna börja sådär ni vet lyckogråta här och nu. För mycket bra-a känslor att jag inte vet hur jag ska hantera dem :) Men hur roligt är det att göra själv? Lyckogråta alltså. Nä de tårarna spara jag till den den 7 december klockan 09.20 då jag står och hoppar på flygplatsen och inte kommer kunna hålla tillbaka en enda :) Och inte pussarna heller. Hihi. Min man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0