Min blomma

(Hahahaha hade glömt den bilden, hur k/ful?) Jag hade i alla fall ett (Läs: två) jättegivade och långa samtal med en Palm igårkväll. Och jag saknar ju inte Umeå. Och jag måste medge att jag blir lite ledsen när min Palm vissnar :( Tur att han kanske kommer hit om någon månad. To the grandparents, haha! Annars var idag första dagen jag fick guida en vilsen Oslobo till Jernbanetorget och inte värt om. Okej, typ Oslos mitt. Och alla vet vars det är men ändå. Hihi. Och justja, jag har varit på jobbet i åtta timmar och gymmat i två och en halv också. Men dagarna bara springer iväg så det kändes som max två. Ni vet, tiden går fort när man har kul :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår att du inte saknar umea, vilket jag inte heller kommer göra när jag har både farnor& farfar som kan passa upp mig, laga god mat och skämma bort mig med massa presenter, taggaaaaa!!!

2010-11-09 @ 00:32:02
URL: http://ragoona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0