Mina favvopojkar och min man

Bokningsinformation
Bokningsnummer: 1481446
Bokades av: ERIK FRISÉN
Mobilnummer: 0703366368
Bokningen genomfördes: 2010-11-18
Sista betalningsdag: ,(kl. Direkt)
Din personliga bokningssida: Betalning, tidtabell & bokningsstatus
Resplan
Umea - Oslo.
Oslo - Umea.
2 Vuxna med SAS

Iiih, nu har dem bokat!!!!!!!!! Två av mina favvopojkar kommer till mig på fredag den 26/11 och stannar till söndag 28/11. Himlarns vad vi ska catcha up och vad jag kommer måsta skratta in all tid jag har misst med dem. Det är endast en vecka kvar till och med. Ahhh, im happy :) Undra vilka delar jag ska passa på och visa upp av Oslo? Aker är ju en självklarhet. Och någon uteservering där. Mitt jobb. Lägenheten. Och så, hihi. Gud vad kul :) Och ännu mer happy blir jag för att lägenheten snart blir ledig och att min man kommer om inte mindre än 19 dagar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0