Classmates i Oslo

Det verkar som om julen går i rött och blått i år. Istället för rött och grönt. Något nytt och modernt men jag tror att jag håller mig till rött och silver faktiskt. Och en grön gran såklart :) Jag har jättetidiga julkänslor i år och har gjort en ny spottylista med julsånger till och med. Det är inte ens snö här och ändå :) Längtar längtar tills vi ska pynta våran fina lägenhet i julsmycken! När jag stod och vek kläder idag som vanligt knackade det på min axel och där vände jag mig om, mitt i Olso på Karl Johan i Zara-butiken, och vem (Läs: Vilka) står inte där om inte två gamla classmates? Hur konstigt och kul? :) Jag blev jättejätteglad! Sådär superglad :) En himla boostdag idag! Dessutom är ju gratis alltid gott så jag tackar och bockar för en ny träningsväska (Som btw är kanon!) från gymmet och en sprillans jobboutfit (Som btw är superskön!) från Zara. Jag är nöjd :)
Hush baby, speak softly, tell me you're been sorry
That you pushed me into the coffee table last night
So I can push you off me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0