Iiiiih känslan!

Iiiiiih vad det pirrar nu alltså! Inte alls många timmar kvar tills två av mina bästa bästa favvopojkar landar i min nya hemstad! Och jag kommer att studsa upp med tuppen! Tror inte tårarna kommer att vara långt borta vid första kramarna och kameran kommer hållas stadigt i handen hela helgen! Och planer för den (Läs: helgen alltså) har jag spikat i mitt huvud och som pricken över i:et blev vi bjudna på fest hos min Oslovän på lördagen. Så där hittar ni absolut oss :) På Skippergate 21 hittar jag även mitt hem från och med söndag och en vecka framåt ungefär. Kommer bli jättemysigt :) Kommer även ha ungefär två minuter till jobbet och bo med världens snällaste människor! :) Nu ska jag försöka lugna mitt pirripirr och se på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0