Våran egna lägenhet

Visst är den underbar? :) Och ni ska se takterassen. Och utsikten från den! Tänk er en sommarkväll med ett glasvitt och massa kalla öl och en grill och solnedgång och skönt Umeå-sällskap. Och filtar. Kommer bli bäst :) Iiih! En hel himla månad kvar tills inflyttning men nu står mitt namn på kontraktet. Att en underskrift kan betyda så mycket. Andra halvan som fattas och sen är det done and done! Över jul kommer även min familj och hälsar på. Alla fyra. Konstigt. Och mysigt. Tror jag. Min första dag på Zara idag och tempot är mycket lugnare än på BIT och jag kände att här, här vill jag stanna ett tag :)

Kommentarer
Postat av: moa

har du köpt den eller är det hyres? :) sjukt fin iallafall!!

2010-11-07 @ 18:18:32
URL: http://mmds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Taggggaaaa babe!

2010-11-08 @ 23:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0