Stoppar hamsterhjulet

Pust och stonk! Inte många arbetsdagar som slutat under 10 timmar denna vecka. Hela lagret är flyttat men inte klart. Men himlarns var mycket bättre och större det blir :) Lättare att hitta allting och endast några trappsteg away. Jag trivs fortfarande som handen i handsken! Idag när jag gick hem från jobbet hoppade jag över några busshållsplatser och gick till Jernbanetorget i stället, med en omväg. Jag var tvungen att stanna upp ett tag och njuta av fina Oslo. Jag har knappt hunnit lägga märke till att dem satt upp julepynt. Ser ni? Så himla mysigt ju! :) Lätt att pinna på i hamsterhjulet när man är nöjd och glad med sin vardag. Och glömma njuta. Vilket är det viktigaste enligt mig. Att njuta :) Så stopp säger jag till mig själv nu! Annars har jag varken sett min Oslovän eller roomie på länge, och dessutom blivit bjuden på två dejter av randoms som jag inte kommer att gå på. Haha! Igår slocknade jag 22.00 till Underbara älskade som jag nu tänkte se slutet på. Godnatt kära ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0