Första arbetsdagen

Sådärja! Min första dag som heltidsanställd på BIT Byporten är avklarad. Och jag tycker verkligen att det gick jättebra :) Superduperskönt att komma igång med ett liv med rutiner, jobb, socialt umgänge osv. Nästan alla anställda är svenska tjejer på 19 år. Hur bra? Jag kommer dessutom att vara ledig två dagar varje vecka, varav varje jämn vecka är det garanterat lördag och söndag. Och varje udda vecka en himlarns massa OB för att det är helg! Typ exakt, precis som jag ville ha det :) Dessutom hinner jag få en veckas lön nu den 15onde så att jag inte behöver svälta ihjäl en månad, haha! Hur kan allt ha blivit så perfekt at once...? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0