Iiiih!

Iiih Ooohh Ahhh! Pratar med mina favvopojkar som kommer (Läs: Flyttar!!) hit nästa vecka. Det här kommer bli så himla bäst! Det går inte att uttrycka i ord :) Vardagslyx att få vara såhär glad som jag! Att dessutom chefen har hoppat på semester i två veckor och att jag klarade både leveransen och transferen alldeles själv idag på samma dag höjde självförtroendet och gjorde det ännu roligare att arbeta! Jag älskar ansvaret :) Det går inte att förklara hur fint och julelikt snöflingorna ramlade från himlen ikväll och en Anka och två Umebor till har varit och hälsat på ikväll. En av dem en classmate :) Tack för allt och lite till Oschlo, och vi har bara börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0