Utmanad av F

1. Hur gammal är du om 5 år? 24 år, 25 om en knapp månad.
2. Vem var den sista du träffade? Gym-people
3. Hur lång är du? 158 fortfarande.
4. Vilken var den senaste film du sett? Ränkas The vampire diaries? Annars The valentine's day.
5. Vem ringde du senast? Min man som är ute och ränner.
6. Ditt senaste SMS och till vem? Till en favvopojke om hur kul :)
7. Vad är helgens planer? Oklara! Antingen myser vi med våra nya sambos eller visar dem vad Oslos uteliv har att erbjuda! Eller båda?
8. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? Till Sverige, SMS. Till Norge, Ringa.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
11. Vilken ögonfärg har du? Grön-blå-grå-brun?
12. När vaknade du idag? 10.41
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja. Tog med den hem tills den rymde.
14. Vilken är din favoritplats? Katt-hittar-stället. Platsen som givit mig mest glädje - Bettnessand!
15. Vilken plats föredrar du minst? Kalla inomhus platser.
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Har inte den blekaste. Men har varit på alla platser jag drömmer om idag.
17. Vad skrämde dig som barn? Kuddrummet och dem stora madrasserna som en gång föll på mig och skapade min cellskräck.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? (Åh, önskar att den gamla ringmallen ringde mig nu) Min sladdlösa babyboy Maccen!
21. Sover du med eller utan kläder? Depends hehe.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra och en stor Bumbibjörn.
23. Hur många landskap har du bott i? Två. Sverige och Norge.
24. Har du någon gång spytt på någon? Säkert någon stackars insekt på Bölesholmarna/Kajen.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor! Gärna tre par tjocksockar med inbyggd värme.
26. Är du social? Jo?
27. Vilken är din favoritglass? B&J, Cookie dough!!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Skratta, gråta och skratta igen. Ta med alla mina och aldrig befinna mig på samma plats två gånger.
29. Tycker du om kinamat? Ja! Speciellt med sällskap!
30. Tycker du om kaffe? Finally :)
31. Vad dricker du till frukost? Euroshopper Juice och grönt thé.
32. Sover du på någon särskild sida? Den sidan som inte är min.
33. Kan du spela poker? Nä, lär mig det på nytt varje gång vi spelar. Mycket roligare med nybörjar tur!
34. Tycker du om att mysa? Oja, kanske det bästa som finns!
35. Är du en beroendemänniska? Tyvärr! Nässprayen, my dear!
36. Känner du någon med samma födelsedag som dig? Ja. Min gamla musiklärare och en old Minerva vän.
37. Vill du ha barn? Ja, Seth och Nicolina.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och Norska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, men det finns med på min before-I-die-list.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, helt klart!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Sånt som skapar minnen!
42. Äger du dyra smycken? Inte ett enda tror jag.
43. Har du någon gång testat narkotika? Vem är det?
44. Vad var de senaste du stoppade i munnen? Ett finger.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Med min man och mina favvopojkar i combo kan jag inte sluta skratta.
46. Välj ett ärr på din kropp: Brännsåret av bettnesungen på vänster arm.
47. Vad har du för ringsignal? På Sony Ericssonen standarden och på iPhonen *Ring riiing*
48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? Sockarna har ungefär aldrig behövt bytas ut.
49. Flirtar du mycket? Är himlarns dålig på det!
50. Vart togs din profilbild? På The studio.
51. Kan du byta olja på bilen? Onej!
52. Har du fått fortkörningsböter? Oja....
53. Vilken var den senast bok du läste? Har aldrig läst en hel bok i hela mitt liv.
54. Läser du dagstidningen? Inte i Norge. Men i Sverige.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Jaa:)
57. Vilken radiostation lyssnade du senast på? The voice. Favvo!
58. Vad var de senaste du krafsade ner på ett papper? "Denim Cord Other trs. Knit. Plush. R/N. L/Sl. S/Sl"
59. När var du i kyrkan senast? I somras på twinsens konfirmation. Tegs kyrkan!
60. Vilken personer utmanar du? Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0