You will grow if you dare

Ibland blickar jag för mycket framåt för att hinna sakna det gamla. Jag kan inte bestämma mig för om det är positivt eller negativt? Jag är så himla taggad på framtiden! Jag har sagt det förrut - Men tänk att vi kan göra vad vi vill. Precis Vad Vi Vill.  Nostalgiska bilder gör självklart att jag blir varm i hjärtat. Men jag vet att jag alltid kommer att ha det sparat inom mig. Varför sakna en händelse ända tills det gör ont när man istället kan njuta av allt speciellt och underbart som hänt? Att ha styrkan att tappa fotfästet ett tag, för att se vart man landar. Det gillar jag :)

Kommentarer
Postat av: F

hahaha, jag har inga nya så får lägga upp gammalt gott ist:):):):):)

2011-02-20 @ 12:24:18
URL: http://westr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0