Christmas day

Nu! Nu har jag varit vaken i exakt 12 timmar och 14 minuter. Exakt. Jag kan konstatera att jag har ponny som svänger snabbare än jag själv. Att jag inte hinner tänka förrän hon har gjort det åt mig och är på nästa hinder. Att jag som tomte och D som ren inte är en syn man ser varje dag. Att lussebullarna inte var äckliga någonstans. Och att hela läcktarna var proppade inte bara once utan twice. Är himla trött och snarast kommer jag att bjuppa på lite bilder. Och justja, jag lovade bilder från i fredags också. Det kommer. Det lovar jag!

Laterr

Kommentarer
Postat av: felicia

but you cant promise me anything?

2009-12-06 @ 20:40:47
URL: http://feliciawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0