They say she need to slow down

Today I’m hangover. Med min hatt som hoppade runt mellan alla på förfesten slutade den slutligen på hyllan i mitt rum cirkus tretiden på natten. Efter både bilresor, Corona och olika våningar på huset. Det tycker jag var bra gjort av den! Hatten alltså. Kolla min lilla som fick ett fotbad idag :) Hur söt? Inte ens snickar'n på gården orkade skruva upp skorna. Så man kan väl säga att hon fick ett fossingbad istället. Typ.

 

Ikväll väntar jag på ett telefonsamtal, eller lanar Vampire diaries hela natten. Julklappshoppning imorgon!

 

Laterr


Kommentarer
Postat av: felicia

agnes, har du rakat deis halva ansikte?

2009-12-23 @ 11:25:54
URL: http://feliciawester.blogg.se/hastigt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0