Att väntan inte leder någonstans

Det märks från både min och eran sida att bloggen är mindre prioriterad på helgerna. Skönt att vi känner lika iaf :) Dagen har mest gått åt till att spendera pengar. Mammas pengar! Bara nödvändigheter som ni aldrig kommer få se eftersom att de lämnades i stallet där det hör hemma. Kan säga så mycket att en helt ny och complete uppsättning av vinterutrustning till mig införskaffades då jag inte köpt något nytt plagg sen D blev min. Crazy!

 

Äventyret igår slutade och började hos torsdagens födelsedagsbarn. Hade ingen tanke på att besöka dimman men den besökte mig ändå. Ramlade in till sängen vid tre-tiden efter många nya sidor hos personer som jag inte trodde fanns. Positiva sidor, tror jag. Kroppen var även rätt nöjd på äppelvinet som jag för övrigt avgudade. Egenbryggt av "BGH BREW" och jag kommer att köpa allt.

 

Laterr


Kommentarer
Postat av: evelina

BGH BREW VA BÄÄÄST!! och ja, mkt negativa sidor hos människor...

2009-11-07 @ 20:32:51
URL: http://evlinprssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0