Det regnade idag och det finns en mening med det

Mitt mission ikväll var att försöka läsa ut svenska boken, men smygskrattade mest åt Mammas Pojkar. Lyckades tillsist med uppdraget och gnällde på mamma för att hon inte hade köpt ost. Imorgon väntar Online. Dubbelpass. Orolig? Lite... Tänk på pengarna! Kommer i alla fulla fall sova gott inatt. Dels för att jag äntligen fått mina ost och salami-mackor. Och dels för att jag har gjort dagens goda gärning. Jappjapp! En stackars tant ramlade mitt framför näsan på mig idag på Vasaplan. Självklart störtade jag fram och hjälpte henne. How sweet? Och nej kavajtjejen ta inte på dig mer ära. Haha! O Grattis igen tuss :)



Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: evelina

haha, okej DU var jättesnäll som hjälpte tanten ^^ jag chillade med ciggen! och tack igen ^^

2009-11-05 @ 23:22:38
URL: http://evlinprssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0