Who am I to say

Min bästa vän just nu är absolut inte Internet i alla fall. Gud vad det har krånglat! Undertiden har jag klurat lite på vad jag ska ha på mig för outfit i helgen då dresscoden är vitt, svart och rött. Har dock ingen aning om man ska ha alla tre färger samtidigt, eller en utav färgerna. Jag tror på det förstnämnda. Tror jag? Har i alla fall några planer och imorgon ska jag ta en tripp på Strömpilen och se vad som finnes. Annars var detta min enda skoldag i veckan vilket jag tackar och bockar för, och Online tar över istället.


Ja, jag har verkligen en crusch i svart just nu. Gärna olika material. Lack. Nät. Transparent. Blankt. Bomull. Stickat. Men i svart. Syns det?

Laterr

Kommentarer
Postat av: izza

haha puss på dig agnes! (kommentar till mitt inlägg)

2009-11-09 @ 23:48:48
Postat av: charlie

im tottally down with you :D:D:D

2009-11-10 @ 19:29:50
URL: http://redandblack.se
Postat av: evelina

ohoho, snygg!

2009-11-10 @ 21:30:45
URL: http://evlinprssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0