Fjällräven

Gick inte sådär jättebra att kirra nya fossingar till D då bilen inte startade... Får bli nästa vecka istället! Herr Karlsson verkade feel:a mitt problem och höll mig sällskap medans jag red. Man kan verkligen få riktigt sjuka diskussioner med honom skulle jag säga. Haha! Han skulle kunna få bli min bror eller något. Eller typ nog gammal för att bli min pappa? Kulig är han iallafall!
.
Just nu sitter jag hos tjejen med kavajen med min Ed Hardey tröja och vi ska tro det eller ej öppna psykologiböckena nu. Vi dricker te! Jag bjuppar på en bild som togs hos henne förra helgen. Verkade som att Leila var lite arg på mig också? Jag vill ha hatten! Och vinet! Och cigg, nu vi tar rökpaus.
.

Kommentarer
Postat av: evelina

snygg tjej!

2009-11-12 @ 18:16:21
URL: http://evlinprssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0