Försök och visa mig med blicken, men det är inte mig du ser

"Jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut". Bästa Lasse och Melissa. Winnerbäck och Horn. Puss på er! Hur bra hade det inte varit om sistnämnda kunde vara förband till förstnämnda på torsdag? Lär väl bara hända in my mind men! Tackar aldrig nej till endast Winnerbäck heller. Melissa hamnar först på listan till nästa livespelning! Japp så får det bli.

Sen finns det verkligen en jättedålig grej med D. Jag vill kunna stoppa ned henne i en påse och ha henne i sängen. Att hon ska ligga bredvid mig precis just nu. Jag vill att hon alltid ska vara med mig, vad jag än gör. Och inte bara i tankarna. Jag vill ha med henne i skolan så att alla kan klappa på henne och vara avundsjuka på mig som har världens bästa vid min sida.

Laterr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0