Här finns det inga brustna hjärtan, alla ser likadana ut

Såhär slutade klädseln till gårdagen. Inte helt enligt planerna men de blir det ju aldrig. Ett helt ras bilder från förfesten finns det. Lägger upp dem sen när mitt huvud klarar av datorskärmen mer än tio minuter. Helt klart en topp tre gällande bakishet. Jag mår inte ens som jag förtjänar. Mycket mer illa än så skulle jag säga. De ynka tre timmarna jag blundade är självklart en orsak. Även alvedons nya (läs: inte nya) smälta-i-munnen-tabletter är nog det. Har käkat upp ett helt paket idag och det kan nog inte vara så nyttigt? Kämpat igenom fem lektioner och ett pass med D har jag, och äntligen är jag hemma! Kul igår då? Jajemen! Digga musiken på ett par käras axlar, träffa nya människor och bli bjuppad på smältost med pommes är ju bland det bästa :) Nu ska jag dricka upp allt vatten vi äger och har!

Laterr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0