Hur kan man tacka nej? Ja, jag har saknat dig ibland

Nae nu vill jag dö! Jag vill verkligen. I 30 minuter innan rann tårarna! Nu värker min attans arm och jag vill bara kapa av den. Som alltid när det gäller sjukhus blev jag bokstavligen dit dragen av kära mor. Sprutor ÄR det värsta jag vet. Verkligen! Känns som att jag har dödat en muskel och hela det här inlägget är really skrivit med en och en halv hand. Doktorn tyckte jag var jättetöntig. Är i alla fall härmed vaccinerad mot svinis. Kändes mycket bättre när en vän ringde och totaly ifrågasatte varför jag ens gjorde det? Fråga min mamma... Grr.

Om jag inte återkommer vet ni varför...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, förstår dig. Vaccinerade mig själv förra veckan, i torsdags. Hade ont i muskeln i flera dagar. Men jag lever och går på ;)

2009-11-04 @ 01:28:10
URL: http://hollenbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0