I don't know what to tell you know

Här får ni en go outfit-bild på en go tjej som precis är hemkommen från D. Vädret svek som vanligt och vad gör man då? Jo rullar in till Hippo! Red en svängis med Izza och IQ. Och himlars vad nära jag var på att fastna i geggan på gården. Och himlars vad nära jag var på att köra på ett djur. IGEN. (Läs: jag körde på det. IGEN) Går inte så himlars bra att få ihop ett sammanhängande inlägg här när min laddare till mobilen leker sitt egna liv? Jag gör så gott jag kan! Blir himla glad när personer säger till mig att de läser min blogg. Tell me more!! :)

Laterr

Kommentarer
Postat av: Alle

No probs girl! ;)

2009-11-18 @ 20:29:26
Postat av: sandra h

haha jag läser din blogg sötagnes :]



och hurru, har fortfarande inte gjort den riktiga headern, tänkte ta tag i det nästa vecka! men vill du he in den tillfälliga?

2009-11-18 @ 20:42:29
Postat av: evelina

du vet att jag läser ;)

2009-11-18 @ 21:14:14
URL: http://evlinprssn.blogg.se/
Postat av: Agnes

Haha sötnosar :) Jag menar de som jag inte vet juuu!!

2009-11-19 @ 00:19:12
URL: http://sjostromagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0