I need to belive in myself

Skulle vara så himla rolig idag och ta ett par färgade strumpisar. Grå vart färgen och syns det? Nja. Ser ba ut som att jag har en blå tröja då den i själva verket är svart och urtvättad. Skitkul! Åkte buss hem idag för första gången på många herrans år. Lika proppat och jag bockar för mitt körkort. Visserligen är det borttappat just nu men det är ett sidospår. Den här gick på repeat i mina öron under resan. Den här (och Lars såklart!) lär gå på repeat under kvällens bravader. Och då inte bara i mina öron. Nu håller powernapen på att komma ikapp mig och jag lägger mig nog en timma med min snodda Vecko revyn. Sen börjar jag tagga!

Laterr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0