It must have been hard to just follow your soul

En lite bättre bild på min nya dunjacka. Och buffaloskorna. Jag är redo för fjällen och snö!
.
Annars har jag precis lovat att lova mamma att inte stoppa in fingrarna där hon precis bröt av en lampa. Strömmen gick i hela huset. "Åh, varför spökar det alltid i det här huset Agnes?" Jaa, det undrar jag också? Men jag lovar mamma! No hands! På tal om det så tappade även jag mitt Turkiet-all-inclusive-band idag. Jag lägger det bland mina andra turkietgrejer och säger R.I.P. Nu ska jag se nyaste One tree hill. Men jag vill egentligen inte. För när det är sett så är det en hel vecka kvar tills nästa kommer ut... Himlarns lång tid. Äsch! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0