It's just not ment for us, baby

Jättejätteskönt. Jättejätteskönt att få prata av sig om allt möjligt. Jag saknar mina flickor och hoppas på att du nu kommer hem till veckan :) Måste ju också få tillägga att ha planer för framtiden känns adorable! Det är ändå nu vi kommer till första vägkorsningen och allt det där. Att veta att jag har dig vid min sida också, som i princip löser alla mina problem precis som jag vill ha det känns fantastiskt, och jag är nyfiken vad som komma skall. Även om det självklart kommer att kännas tokigt och fel ibland. Vi kan ju faktiskt göra precis vad vi vill snart. På gott och ont. Godnatt.


Fast att få spola tillbaka tiden dit skulle också vara helt adorable

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0