Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

D är himla rolig hon. Alla Umebor vet att när vi vaknade idag var första synen snö utanför fönstret. I alla fall lite. Varje år är det samma sak. D har verkligen aldrig sett snö förut och ser det nästan som ett spel att hoppa (gärna jämfota) över dessa monster till snöfläckar. Saken blev inte bättre av att Magnus och Paul högg ned träd i skogen och en grävmaskin arbetade på hygget. Vad hände med vår lugna barbacka tur? Inlindade i täcken som vi var. Som grädden på moset vart min vaccinmuskel ännu argare än den redan var. Den sa ifrån mer än en gång då D stod och dansade runt med endast två fötter på marken...


Laterr


Kommentarer
Postat av: sandra höglander

haha, jadu.. du ska veta di! vi har hett upp en pressening i boxen mellan di & smulan. och di tyckte den var så rolig så att hon stod och hoppade i boxen av lycka.. hahaha! så nu ska hon få en sån här leksaksboll hon kan leka med!

2009-11-05 @ 19:22:36
Postat av: Jessika

Dem är allt bra tossiga. Pridde var likadan idag då jag for ut och red. Han har varit med om snö i 17 år men inte blire mindre hemskt för det haha :)

2009-11-05 @ 20:56:26
URL: http://elinaelaine.blogg.se/
Postat av: Jessika

Dem är allt bra tossiga. Pridde var likadan idag då jag for ut och red. Han har varit med om snö i 17 år men inte blire mindre hemskt för det haha :)

2009-11-05 @ 20:58:09
URL: http://elinaelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0