Man väcker en ångest när man släcker en annan

Jahapp! Först ringde en liten och ville ha skju ts. Och jag kunde inte ba säga nej då jag absolut inte hade något alls för mig. Därefter kändes taggen på att fara hem minus tio eftersom jag ändå satt i bilen fullt påklädd liksom. Mötte upp några som det var på tok för längesen jag såg. Människor med sjuka idéer så vi slutade i Kyrkbron. Ja ni läste rätt, i Kyrkbron. Med ficklampor i händerna och hål som vette ned, oskyddat, mot vattnet träffade vi på galna duvor som attackerade oss. Crazy night! Nu har jag äntligen traskat innanför dörren efter hämtning av några favvopojkar. Nu ska jag blunda. Godnatt!

Min favoritoutfit när jag kurar in mig i täcket och zappar mellan kanaler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0