My dream is you

STOCKHOLM! (Vad konstigt det kändes att inte skriva Göteborg) Japp. Nu är jag halvvägs hemmåt. På Arlanda i loungen (stavning?). Hur lyxigt? Blev insläppt med specialkort och knaprar nu på en bulle och häller i mig bubbelvatten. Tanken var att åka hem igår men med tre tusenlappars skillnad var det lika bra att åka idag. Fick en extra dag i världens bästa Göteborg också ju. Visserligen bakisdag med Top Model, Ensam mamma söker och Djävulen bär prada, men vad gör det? Lär bli x antal sådana när jag flyttar dit ändå så lika bra att träna. Haha!

Jaa jag saknar min D. Och jag saknar F. Och alla andra vänner. Really! Men jag saknar redan nu Göteborg. Jag vill bo där. Jag ska bo där. Snart. Väldigt snart. Jaa verkligen!

Laterr

Kommentarer
Postat av: felicia

och jag saknar dej!!!!!!!!

2009-11-02 @ 19:09:16
URL: http://feliciawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0