Now that we come this far

Det har varit en lång dag. Uppstigning 06.30. Det är totaly Rix morronzoo som får upp mig på morgonen. Saknar Titti varje dag och det är nästan så att jag längtar till en ny morgon. D fick nya fossingar och beröm av ridläraren när jag skumpade runt där i stora med värsta dressyrryttarna. Inte en minut över och Online väntade. Och still, whats up med lappar på jobbet? Haha! Amen 100kr bonus och ja tackar jag!
.
Här sitter jag med Blondie som skrattar åt skolkatalogen. Det gör jag också. Mitt moraliska stöd ikväll, Blondie alltså. Senare ikväll kommer finbesök från Norrland. Och då ännu mer Norrland än Umeå. Paranormal activity står på schemat och vi ser väl om jag överlever. Tur att jag inte sover ensam inatt.

Laterr

Kommentarer
Postat av: evelina

haha åh kul med lappar! typ högstadiet-memories! have fun ikväll!

2009-11-20 @ 20:10:44
URL: http://evlinprssn.blogg.se/
Postat av: izza

hahahha lappen....

2009-11-21 @ 16:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0