Twilight

Två veckor på onsdag fick jag precis veta. Alldeles för länge tuss :( Nu har vi hål och ska springa iväg på SF och boka biljetter till Twilightpremiären. Kvällen den 20onde är planerad med Idol, Twilight 1 och 00.00 börjar Twilight - New moon! Efter psykologin ska jag med D till sjukhuset. Hoppas hennes släng av förkylning (Svininfluensa?) har blivit bra. Relaterar jag till våra kära skogsturer på slutet kan hon inte vara annat än bra. Peppar peppar... Senare ska ni få en dagens outfit bild :)
.
Laterr

Kommentarer
Postat av: felicia

sist jag såg dej var liksom på buss stationen i jönköping....

2009-11-09 @ 17:17:47
URL: http://feliciawester.blogg.se/
Postat av: sandra

agnes! förlåtförlåt, har inte hunnit göra en header. men jag ska ta tag i det jag lovar, men tillsvidare gjorde jag en tillfällig du kan ha om du vill? :)

2009-11-09 @ 18:16:01
URL: http://sandraeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0