When love takes over

Kolla vilken tid jag är uppe va! Och sen kan ni beundra mig lite (hehe). Men vad gör man inte för sin lilla? Nya fötter ska hon få idag och eftersom att herr Karlsson inte hade tid, får vi dra oss mot Röbäck/Teg/Böleäng(?) istället. Tror att det får bli Hippo på vägen hem, bara sådär i farten! Visst är det allt bra smidigt?

 

Inatt var min första natt med Nasonex. Nu ska jag bli av med Otrivin föralltid! Jag ska sova hela nätter igen. Min bästa vän i tre år ska förintas från min hjärna. Deni! Vi ser hur väl hur länge det håller den här gången… God morgon på er!

 

Som sagt. Vad gör man inte för sin lilla? :)


Laterr


Kommentarer
Postat av: evelina

hahaha... jamen eller hur.. ganska bra ändå (A) jag höll på skita ner mig för jag va säker på att han visste (A)

2009-11-12 @ 08:08:15
URL: http://evlinprssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0