When they knock you down, knock you down

Jag tyckte den var lite cool! Undra om det fanns någon som inte skrapade fram tre lika? Hihi. Efterfesten blir inställd för min del då Hippo kallade efter ridlärare. Från 0900-1325 står jag och undervisar. Det är lite knäppt ändå. Jag, undervisa? Det håller inte i mina tankar men. Sist jag hade lektioner red vi ut. Då älskade barnen mig eftersom vi galopperade hela tiden. Sanningen var ju egentligen att jag totaly tappade bort mig i kullaskogen... Men det vet inte dem hehe! Nae nu måste jag hoppa in i duschen så slipper mina favvopojkar vänta på mig längre än vanligt. På ersboda väntar förfesten med kära. Sedan Krogenkrogen med alla möjliga. Det här kan bli bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0