You belong with me

Mitt liv är som ett pussel. Som många andras. När alla pusselbitar är på plats är allting perfekt. Att nå dit är otroligt svårt, om inte omöjligt. Ibland ändrar pusslet form. Det är inte alltid medvetet eller för att man vill. Utan för att livet helt enkelt förändras. Bitarna blir större eller mindre. Mjukare eller kantigare. Fler eller färre. Det är väldigt olika. Något som däremot alltid är lika, det är att en pusselbit i princip alltid fattas. En eller flera. Den känslan är jag troligtvis inte ensam om. Och nästan alltid är det just en bit som värderas högst. Som är större och mer betydelsefull än alla andra. Jag vill hitta den biten som är störst av alla. Så stor att pusslet inte behövs. Nej bara biten. Vad är det som kan fylla ut ett helt pussel alldeles själv? Hmm..

Just nu är F en stor pusselbit som jag absolut inte vill vara utan längre. Dax att komma hem!

Kommentarer
Postat av: F

på onsdag är det bra två veckor kvar! PUSS

2009-11-09 @ 07:32:56
URL: http://feliciawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0