Bless the broken road

GÖTEBORG! Hade glömt hur roligt det var att måla? Tre krukor(?) och ett ställ(?) (Ordvalen?) ommålat. Överraskningspyssel överraskade vi det överraskande födelsedagsbarnet med. (Try to say that fast) Och himmel vad kul! Tre olika nyanser av grönt, och så vit. Champagnen gjorde saken lite kulare också!


Finmiddag, finrestaurang, finkusiner, finmoster, finmaten och så vidare och så vidare. Sådär fint att man inte visste vilka bestick man skulle börja med. Fast det skämtades bort fort. Supermysigt!

 

 

Cykla ska jag göra första gången i Göteborg imorgon. Till slottskogen. Där way out west brukar hålla till. Och även pingviner, älgar och åsnor om jag förstod saken rätt. Och hur söta är inte pingviner? Sen får jag återigen se vars Göteborg tar mig! God I love this!


Laterr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0