Don't use your body

Håll i er säger jag. Håll i era liv. Allting kan förändras på en microsekund. Det visste vi i och för sig. Konsekvenserna är inte det roligaste. Även för den som inte gjort misstaget. Att veta konsekvenserna innan man utför handlingen gör allt mycket lättare. Men så är det, Typ nästan aldrig. Nästan aldrig. Eller aldrig. Jag förstår handlaren i det här fallet. Jag hade gjort som honom. Det hade kunnat varit jag. Ända gången jag lär mig, är av mina egna misstag. Positivt? Eller negativt? You deside. Och jaa, jag pratar om bilolyckan i Umeå. Och nej, jag kände dem inte personligen. Vet vilka det är. Fyra personer i våran ålder. Två överlever (Än...), två omkom. Hur hemskt? Håll i era liv. Håll i era nära och käras liv. Ta inget förgivet. Lev idag.

Kommentarer
Postat av: felicia

jag vill bara ge dej en stor kram..

2009-10-29 @ 23:32:48
URL: http://feliciawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0