Du har säkert hört historien från kylan, in i värmen

Nu blev det så. No more Farmville. Byebye kycklingar, träd, rosa kor, villan, rosa stugan, staketen, graps, haha! Ett skönt beroende att bli av med (Om det nu gick så långt?) Ett annat beroende jag ska bli av med (läs: tvingad att bli av med) är min käraste nässpray. En mamma som inte vill lägga ut 200kr i månaden på skit(?) är kanske inte jättekonstigt? Och att betala det själv finns inte på kartan! Jag ser alltså bara ett alternativ nu efter 365 gånger 3 dagar.

Så nu har jag och D gjort samma. Efter att bokstavligen blivit släpad till öron-näsa-hals fick jag en kameraslang genom hela näsan, liksom D dagen innan. Som tur var hade min käraste inget större problem, och det är ju egentligen huvudsaken. Själv var mina slemhinnor skadade till max och farbror doktor var inte glad. Jaja, jag jobbar ju på det!

Laterr

Kommentarer
Postat av: johanna

hahah, du och din kära nässpray :P<3

2009-10-17 @ 21:47:55
URL: http://jojiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0