I gotta feeling

Nyss hemkommen. Online lyckas inte ta kål på mig än. Nae! En fråga bara: Vem vill köpa något som heter "Gammeldagsjul"? Inte ens alla mormorar går på det längre. Harregud! Den varma chokladen håller mig levande. Speciellt när den dricks alldeles för tidigt och det bränner. Synd bara att man måste hämta var tionde minut. Antingen görs kopparna större, eller pausen längre. Jaa, så får det bli. Och ni kan ju gissa vad jag röstar på? Sprang en sväng på stan. Hann köpa nässpray, (Nej har inte börjat min behandling än...) inget annat. Eller jo, en macka!


Livade upp min tråkiga svarta klädsel med lite silver och en smutsig klocka. Något iallafall!

Vi kunde ju inget annat än att tagga vid jobbslutet heller! Om 21 timmar ganska exakt sitter vi och andas ut. På bussen. Efter en troligtvis stressig dag! Fast. Tur för mig. Jag har ju slutat att stressa! Tackar gudarna för noll prov imorgon och Winnerbäck lär rädda min skoldag som vanligt! Sista på Draggen tillomed.
.
Laterr

Kommentarer
Postat av: dannie

Åh! Tack! :D:D:D vad glad jag blir! Allt bra?

2009-10-22 @ 07:54:37
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0